Hoe te bestellen?

Winkelen in de webshop is bijna hetzelfde als in een gewone winkel. Je kiest jouw producten, legt deze in het winkelmandje en aan het eind reken je deze producten bij de kassa af. 

Het plaatsen van een bestelling gaat als volgt:

Stap 1: Zoek via de categorieën of via de zoekbalk naar het artikel dat je wilt aanschaffen.




Stap 2: Kies indien van toepassing de gewenste waarde of het juiste product uit een bepaalde serie. Kies vervolgens het aantal en klik op de knop 'In winkelwagen'.

Stap 3: Je wordt hier na direct doorgestuurd naar jouw winkelwagen. Een eventuele korting wordt direct verwerkt en hiervoor heb je geen aparte kortingscode nodig. Klik na het controleren van jouw bestelling op 'Bestelling afronden'.
Mocht je nog andere artikelen willen toevoegen klik dan op de juiste categorie bovenaan de pagina of zoek de producten op via de zoekbalk.



Stap 4: Bovenaan de pagina zie je welke gegevens moeten worden ingevuld om jouw bestelling af te ronden. Om te beginnen vul jouw contact en eventueel aflever gegevens in. 



Stap 5: Vervolgens selecteer je of je de bestelde producten thuis wil ontvangen, of dat je deze komt ophalen in de salon nadat wij weer geopend zijn. Je kan eventueel een toelichting geven in de opmerkingen. En selecteer jouw gewenste betaalmethode.



Stap 6: Onderaan de pagina kan je jouw bestelling tot slot controleren. Klik dan op 'Kopen'.



Stap 7: Je wordt nu direct verwezen naar de betaalpagina. Dit is per betaalmethoden verschillend. Na de geslaagde betaling ontvang je een bevestiging in jouw mailbox. Hierbij wordt de factuur bijgevoegd.

GEEN BEVESTIGING VAN JE BESTELLING ONTVANGEN:
Het kan voorkomen dat je de bevestigingsmail niet direct ontvangt na het afronden van je bestelling. Dit kan soms 2 uur duren. Als je de bevestigingsmail van je order ook daarna niet in je postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mail in het postvak 'ongewenste e-mail' terecht is gekomen.